CZY UDA CI SIĘ UCIEC ?

POKOJE ZAGADEK

Francuska rodzina królewska ginie bez śladu. Nikt nie wie, co mogło stać się z władcą. Tron siłą przejmuje Lord Destre. Pogrążona w niepewności Francja wrze, ludność wychodzi na ulice. Protesty przeciwko koronacji Destre nie ustają, a poddani domagają się wyjaśnień.

Przypadkiem usłyszeliście plotki, które informują o dawnej krypcie na Starych Powązkach, gdzie ponoć został pochowany wampir. Ciężko Wam w to uwierzyć. Postanawiacie odnaleźć kryptę i sprawdzić na własnej skórze czy jest przez kogokolwiek zamieszkała. Nieoczekiwanie po wejściu do środka drzwi się za Wami zamykają, a wnętrze krypty do złudzenia przypomina opis z głoszonych przez ludzi plotek. Czy zdołacie uciec zanim wampir zorientuje się, że jego leże zostało odkryte?

Przez wieki mieszkańcy małej wioski byli porywani przez rodzinę potężnych kanibali zamieszkujących opuszczoną chatę w pobliżu jaskini. Pomimo współpracy byli zbyt słabi by przeciwstawić się ludożercom. Wszyscy złapani nigdy nie wracali do wioski. Tym razem kanibale złapali Ciebie. Czy uda Ci się uciec używając wskazówek pozostawionych przez poprzednie pokolenia, a może staniesz się jego potrawką?

Pewien artysta potrafił zmieniać rzeczywistość przy pomocy swojej sztuki. Historie z obrazów stawały się prawdą, a rzeźby ożywały. Pewnego dnia zaginął. Wchodząc do jego dawnego mieszkania próbujesz dowiedzieć się co się z nim stało. Jedynym wyjściem jest rozwikłanie tajemnicy i tym samym wydostanie się stamtąd.

Znudzeni zwiedzaniem piramid odłączacie się od grupy w celu poszukiwania grobowca Tutenchamona. Zasłyszana przez Was miejska legenda o skarbach ukrytych w grobowcu zainteresowała Was na tyle, że nie baczycie na żadne ostrzeżenia. Wrażenia nie robi na Was nawet inskrypcja wyryta na drzwiach grobowca, grożąca śmiercią osobom zakłócającym wieczny sen króla. Robi się ciemno. Za Wami zamyka się krypta. Czy zdołacie uciec przed Klątwą Tutenchamona?

Wymarzony wypad na Afrykańskie Safari zmienia się w koszmar. Szykowaliście się na niezapomniane wakacje wraz z grupą znajomych. Nieoczekiwanie samolot nad afrykańską dżunglą wpada w turbulencje i traci jeden z silników. Rozpoczyna się awaryjne lądowanie, tracicie przytomność. Budzicie się w wilgotnej, gęstej dżungli w miejscu dotąd Wam nieznanym. Orientujecie się, że jesteście zamknięci w opuszczonym obozowisku, a jedyne wyjście jest zamknięte. Macie godzinę na ucieczkę zanim oskarżani o kanibalizm tubylcy zainteresują się dymem unoszącym się nad koronami drzew.